8/30/2015

Śniadanie



 Do zrobienia takiego zestawu zabierałam się tak naprawdę od zeszłego roku, jak widać wreszcie się udało. Chciałam, by to 'śniadanie' wyglądało jak najbardziej realistycznie. Na dno plastikowej tacki przykleiłam zwykłą chusteczkę higieniczną, wycięłam również kawałek ściereczki. Porcelanowe naczynia są, z tego co pamiętam z Kreatywnego Straganu.

Kilka dni temu postanowiłam zmienić wygląd bloga i nagłówek. Przez kilka godzin szukałam odpowiednich kodów, aby dodać nieco efektów i gadżetów. Chciałam ustawić favicon-mimo wzorowania się na wielu tutorialach, nadal nie chciała się pojawić. Stworzyłam logo mojego bloga, które możecie zobaczyć po prawo. Zdecydowałam, że musi być to dłoń, no bo w końcu króluje tu DIY. Może i nie ma kolosalnej różnicy, jednak według mnie teraz jest dużo lepiej. :) 










4 komentarze: