9/20/2015

Pierścionki

Dzisiaj większość czasu siedzę przy książkach,ale znalazłam chwilę na bloga, bo mam i pomysły i materiały. W tej notce głównym bohaterem jest moja dłoń, no i oczywiście pierścionki. Jest to świetny pomysł dla mnie, ponieważ mam tylko dwa (z czego jeden jest z żyłki). Każdy kupny jest na moje palce za duży, a bardzo bym chciała je nosić. Moje małe 'marzenie' wreszcie się spełniło :).

Potrzebne materiały:
•drut do biżuterii
•narzędzie do zaginania i cięcia


1. Ucinam kawałek drutu i początkowo formuję go na czymś okrągłym np. pomadce.
2. Dopasowuję go do palca i ewentualnie wyginam według uznania.
3. Końcówki drutu piłuję pilniczkiem i zawijam pod spód powstałego już pierścionka.
Gotowe!







Trochę ciężko było fotografować jedną ręką, ale zdjęcia wyszły OK :)
Wykonałam również kolejną obudowę na telefon z użyciem ususzonych kwiatów.


6 komentarzy:

  1. Fajne są takie pierścionki, można wygiąć sobie też literki :D A obudowa cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obudowa jest genialna! :D Pierścionki stylowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. pierścionki raczej wolę tradycyjne, ale pomysł bardzo fajny. A obudowa świetna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sadziłam, że tak skromne pierścionki mogą być tak piękne chyba sama sobie zrobię taki ala trójkąt jeśli pozwolisz ; ) obudowa jest cudna. Pozdrawiam i czekam na kolejną twórczość ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł! Takie proste i delikatne. ;3

    Zapraszam do mnie na rozdanie! :D
    http://always-made.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń