8/04/2015

3 pomysły na obudowy

Witajcie na moim nowym blogu! Moja poprzednia strona internetowa nosiła nazwę modelinowo na której pokazywałam moje wyroby z modeliny. Usunęłam ją z tego powodu, że po prostu mi się znudziła, a posty były bardzo nieregularne. Przeniosłam się tutaj, ponieważ chcę spróbować czegoś nowego. Głównym tematem będzie DIY czyli 'zrób to sam', Chciałabym się dzielić i rozwijać moją pasję jaką jest rękodzieło i plastyka. Prawdopodobnie modelina też będzie tu brała udział, bo nie chcę o niej całkiem zapominać. W tej pierwszej notce pokażę Wam 3 pomysły, jak można ozdobić swój telefon, a jednocześnie chronić go przed nieszczęśliwymi wypadkami. Mam nadzieję,że się spodoba :).

Potrzebne materiały:
•kolorowe papiery
•nożyczki
•klej
•coś do rysowania
•przezroczysta obudowa do telefonu (najlepiej twarda)
•naklejki
•kredki
•telefon


1. Na kolorowym papierze kładę telefon ekranem w dól i dokładnie obrysowuję jego kształt. Następnie wycinam. Wkładam papier do obudowy i mierzę,czy pasuje. Jeśli wszystko jest ok, obrysowuję miejsce na aparat, wyjmuję i wycinam.


2. Mimo, że ten pomysł jest bardzo prosty do zrobienia. to ciekawie wygląda. Wystarczy wybrać ulubione naklejki i przykleić na obudowę.

 3. Na białym kartonie rysuję donuty, koloruję je i wycinam. Kładę od środka obudowy i umieszczam telefon. W ten sam sposób możecie coś wydrukować lub wyciąć z czasopisma.


Mile widziane szczere komentarze. Piszcie, co wam się podoba, a co nie. Do zobaczenia w następnej notce. :)

10 komentarzy:

  1. Dobry miałaś pomysł na te obudowy. Ładnie to wygląda :) / Julka ♠

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Pomysł! Ja przed założeniem mojego bloga www.osiaosia.blogspot.com, też miałam bloga o tematyce związaną z modeliną, lecz po dłuższym czasie chciałam rozszerzyć tematykę.

    Pozdrawiam,
    Osia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, bo sama byłam czytelniczką Twojego poprzedniego bloga. Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz. :)

      Usuń
  3. super pomysły, na pewno wykorzystam ten pierwszy! ;)

    http://saaryaan.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  4. NAjbardziej podoba mi się ten pierwszy pomysł! :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście? będę wdzięczna! :) ----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły! Jeżeli mogę wiedzieć to skąd masz te papiery? Zapraszam do mnie! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. To ip6 czy 5s? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest takie istotne? Ale jeśli już chcesz wiedzieć to 5s :)

      Usuń