1/24/2016

Zimno


Witam Was w nowym roku! Jest końcówka stycznia, ale zawsze lepiej późno niż wcale. Nowy rok wiąże się z postanowieniami i zmianami. Jak dla mnie, one są bez sensu, bo ludzie i tak odbiegają od nich po kilku dniach czy tygodniach. Jesteśmy przecież tymi samymi osobami co miesiąc temu, jedynie przybyła nam cyfra z przodu. Ja jednak mam nadzieję, że każdy rok będzie lepszy od poprzedniego. 
Możecie zauważyć (lub nie), że zmieniłam nieco wygląd bloga, Nie jest to duża zmiana, ale według mnie prezentuje się dużo lepiej niż wcześniej. 














3 komentarze:

  1. Witaj : )
    piękne zdjęcia. Zaglądaj częściej na bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super sierściuszek :)
    Warto sobie stawiać nowe cele, czy postanowienia, ale nie muszą być one związane akurat zmianą daty.
    Życzę samych szczęśliwych chwil w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń