8/07/2015

Masło do ust

Jeśli macie niepotrzebne pomadki, szminkę, która źle wygląda na ustach lub po prostu Wam się nudzi, myślę, że ten post będzie przydatny. Do zrobienia masła/balsamu do ust potrzebne będą:
•wazelina
•pomadki/szminki/cienie do powiek
•mały pojemniczek
•świeczka
•łyżka stołowa
•coś, czym można będzie mieszać składniki np. wykałaczka


1.Nakładam wazelinę na łyżkę wraz z wybranymi składnikami. W przypadku cienia do powiek, należy go pokruszyć.
2. Nad płonącą świeczką trzymam łyżkę i czekam aż zawartość się roztopi. Następnie mieszam (nadal trzymając nad ogniem).
3. Szybko, ale uważnie przelewam płyn do pojemnika.

Tak wygląda balsam zrobiony przeze mnie. Oczywiście inaczej go sobie wyobrażałam, ale jak zwykle musiałam coś popsuć... Mimo to, powstałe kolory bardzo mi się podobają.






2 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszło. Ja na pewno wykorzystam ten pomysł, możesz być tego pewna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń