8/19/2015

Jasne babeczki z czekoladą


Tym razem nie jest to modelina-postanowiłam upiec babeczki. Jest to jedna z niewielu rzeczy jakie potrafię zrobić w kuchni, haha, nie ma się czym chwalić :). Do tej pory piekłam tylko babeczki czekoladowe z jednego, sprawdzonego przepisu, ponieważ wydawało mi się, że te, jasne są czasochłonne. Myliłam się. Okazało się, że te są zupełnym przeciwieństwem tych czekoladowych. Spokojnie można je przyrządzić w 20 minut + pieczenie. Ze zdziwieniem oglądałam jakie duże rosną. Myślę, że następnym razem będę robić tylko takie.

                                                                         Składniki:



PS Pomyliłam się, ma być mąka pszenna, a nie chciałam psuć zdjęcia. Przepraszam za błąd.




Sposób przygotowania:

1.Suche składniki wsypuję do miski, mokre składniki do drugiej. Mieszam.
2. Suche składniki przesypuję do mokrych i mieszam na masę podobną do konsystencji budyniu. 
3. Kroję czekolady i wsypuję do miski; mieszam.
4. Nakładam masę do foremek/papilotek do wysokości 2/3.
Opcjonalnie: resztą czekolady posypuję wierzch jeszcze surowych babeczek.
5. Piekę w temperaturze 160°c przez 25 min.

Gotowe!





Mnie wyszło w sumie 6 dużych i 7 mniejszych babeczek. Naprawdę polecam, deser jest bardzo smaczny! Skorzystałam z przepisu:klik



5 komentarzy:

  1. Cudne ciacha, kiedyś wypróbuję przepis : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite. :D Muszę kupić foremki do babeczek, bo mam tylko te do robienia spodów, a z nich za wiele się nie da zrobić. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, wyglądają smakowicie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przed chwilą skończyłam robić babeczki pomarańczowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam babeczki czekoladowe! W szczególności jeszcze ciepłe, z rozpływającymi się kawałkami czekolady :)

    OdpowiedzUsuń